2009. október 13., kedd

Ééééééééééééééééééés nyertem!

Múltamban való visszamerengést megszakítanám az elmúlt napokban történtekkel.
Szóval:
Indult a kisalfold.hu weboldalon egy állatszépségverseny, melyre gazdim benevezett. Én igazából nem tudtam mit is jelent ez, ezért nem is érdekelt annyira, ellenben gazdiékat, anyát és apát nagyon is.
Sok-sok szavazat érkezett rám, képemet és anya a kedvenc videóját küldte el, és utóbbival felkerültem a dobogó alsó fokára. Holnap benne leszek az újságban(azt hiszem).
Mit nyertem?
- mikrochipes állatmegjelölés a Szabadhegyi Állatgyógyászati Centrum és Állatkozmetika felajánlásából
- állateledelek a Neo-Vet Állatorvosi Rendelő felajánlásából


Ujjé.

Ennek örömére tegnap ünnepeltem.

1 megjegyzés:

  1. Szia
    Gratulálok a 3. helyezésedhez. Ha lehet egy javaslatom, a microchipet ne kérd, mert az nyusziknál még nem elterjedt, nem tudható vannak-e nem kívánt hatásai.
    Üdv: banya

    Ui.: Az előnézetnél látom, hogy hozzászólás időpontja kissé elcsúszott. Hmm

    VálaszTörlés